این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی،طنز قرار دارد توسط ( طناز بیدبرگ )  در 73 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان باز دوباره من و تو :

منم اجبارا سوار شدم و روم رو ازش بر گردوندم ، سپهرم سوار شد و با حرصی در ماشین رو کوبید، باعصبانیت گفت: - گوشیم رو بده سانیا... سانیا با تواما. دیروز رفته بودی خونه دوستت دیگه؟

سرمن داد نزنامگه من چیکارکردم؟ آره دیروز رفته بودم دوستم رو ببینم. - اونوقت کجا؟ (فقط نگاهش کردم ) بیمارستان دیگه؟ نه!؟

- آره خب، خب که چی ؟ اصلا تو از کجا فهمیدی؟

 - دیروز رادین بهت زنگ زده بود، نه ؟ امروز زنگ زد اداره چقدرم گفت سپهر دیروز بهت احتیاج داشتیم نیومدی بدقول شدی. - بیخود کرد که گفت... خب من بجای تو رفتم.

دانلود رمان باز دوباره من و تو بصورتPDF

 

 

 

  

منبع : رمان سیتی

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.