این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی،طنز قرار دارد توسط ( سحرنازبهرامی )  در 1071 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان ظرفیت تکمیل :

آریا بعد از هماهنگی با شریکش، با قدردانی نگاهی بهم کرد و گفت:

- نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم ؟شما با این کارتون کمک خیلی

بزرگی به من کردین.

- خواهش میکنم وظیفه است .

تاتیرات دوغ بود یا خستگی راه که کم کم چشمهام گرم افتاد و خوابم گرفت .

با صدا کردن های اسمم چشمهام رو باز کردم و با نگاهی به اطراف فهمیدم که

رسیدیم و تو ترمینال آرژانتین هستیم .

هوا تاریک شده بود . پیاده شدم و ساکم رو برداشتم که با صدای آریا به سمتش برگشتم .

 

دانلود رمان ظرفیت تکمیل بصورتPDF

 

 

 

 

منبع : رمان فوریو

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.