این رمان که در ژانر های عاشقانه،هیجانی،رازآلود قرار دارد توسط ( ساحل زندی )  در 607 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان فروشی نیست :

ببخشید .. اینجا چیزی واسه خوردن پیدا میشه؟ ! -

بی اینکه جوابی بده رفت

سمت یخچال و یه لیوان شیر از توش دراورد و گرفت سمتم . وای چقد

تشریفاتی .

. بخدا راضی به این همه زحمت نبودیم . زیر لب تشکر کردم و از

اشپزخونه اومدم بیرون . با خودم گفتم واقعا که ادم بی ظرفیتی هستی ! تو یتیم خونه

همینم گیرت نمیومد،حالا یک ماه تو کل عمرت خوش شانسی

اوردی و مثل پرنسسا باهات رفتار شده سریع جوگیر شدی؟ ! برو خداروشکر کن هنوز زنده ای !

خودم با خودم میگفتم و تایید میکردم ! شیر و سر کشیدمو لیوانشو گذاشتم روی یه میز .

 زانوم هنوز از زمین خوردن اول صبحم درد

دانلود رمان فروشی نیست بصورتPDF

 

 

 

منبع : ماه رمان

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.