این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( پاییزان )  در 513 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان منجی شیطان :

خوشحال بودم که اینبار مجبورم نکرده است خانه بمانم و شبیه پرستار بچه ها از آوین مراقبت کنم ولی از آن جا که همش نگران

این بودم که نکند اتفاقی بیافتد ساعتی یک بار چک می کردم. گفته بودم اینبار اتفاقی بیافتد خونشان پای خودشان است .

رامان آرام و خونسرد داشت پرونده ها را بررسی می کرد زیر نظر داشتمش . از دیشب که آن طور برزخی از زیر زمین رفت

بیرون تا 2 ساعت بعد حتی سراغش هم نرفتم . می ترسیدم یک وقت پرش به من بگیرد . که خودش آمد سراغم آرام و خونسرد

بود و این خیلی عجیب بود . فهمیدم به کل حواسش از فروزنده پرت شده بود از خدا خواسته ازش خواستم تا درباره ی پرونده

های شرکت صحبت کنیم .

دانلود رمان منجی شیطان بصورتPDF

 

 

 

 

 

منبع : رمان98

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.