این رمان که در ژانر های عاشقانه،اجتماعی قرار دارد توسط ( tina 27 )  در 219 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان مهندسین اخمو و شیطون :

امیر اخمی کرد. بالاخره در اون اتاقک فلزی آدمخوار باز شد و پریدم بیرون ولی بعد از تموم شدن کارا دوباره مجبور شدم سوار آسانسور بشم. توی آسانسور بودیم و من در حال صلوات فرستادن برای سالم رسیدن که صداش افکارم رو به هم ریخت.

من نمی دونم چرا شما توی آسانسور این جوری می شید ولی باید بگم، باید عادت کنید. هر روز از پله بالا رفتن کار غیر منطقی ایه. جوابش رو ندادم، یعنی فکر کردم جوابی نداشت. نگاهش رو حس می کردم، یک آن سریع نگاش کردم که با هول نگاهش رو

 

ازم گرفت. شروع کردم به خندیدن، اخمشم نمی تونست این خوشی رو ازم بگیره..

دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون بصورتPDF

 

 

 

منبع : نود هشتیا

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.