این رمان که در ژانر های عاشقانه،پلیسی قرار دارد توسط (یاسمن )  در 595 صفحه نوشته شده است برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

قسمتی از رمان ناتاشا :

رامین : همراز گفت می خواید برید خونه شما.. منم اون اطراف کار داشتم..هوا هم گرمه میرسونمتون...

سیاوش نگاهی به من انداخت و من شونه هام رو بالا انداختم...

په کوچه بالاتر سوناتای سفید رنگ رامین پارک بود...سیاوش جلو نشست و من پشت راننده ...

سیاوش : داداش مزاحمت نشیم...

نه بابا این چه حرفیه...

و من غرق در افکار خودم و در آرامش فضای خنک ماشین و موسیقی بی کلام پیانو سرم رو به شیشه تکیه دادم...

پشت چراغ قرمز نظرم به بچه ای جلب شد که همراه با مادرش از خیابون رد میشد..دختر بچه با مزه ای بود و کوله پشتی صورتی رنگی داشت...

 سیا برگشت پشت : وای همراز اون دختر کوچولو رو دیدی از کوله پشتی های تو داشت وقتی دبستان میرفتی...

دانلود رمان ناتاشا بصورتPDF

 

 

 

 

 

منبع : رمان سیتی

آموزش دانلود :

ابتدا روی دانلود رمان کلیک کنید،بعد در صفحه ی باز شده بر روی دانلود عادی کلیک کرده و در ادامه روی لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.